Ukhuwah Never Ends: Penyatuan 2 hati HAMIDIANZ menjadi 1

Recent Updates

Tuesday, June 23, 2009

Penyatuan 2 hati HAMIDIANZ menjadi 1


Pejam celik..Pejam celik! Umur kita sudah mencapai 20tahun..
Pejam celik.. Pejam celik! ada sahabat kita yang sudah mahu berumah tangga..

Dulu... Orang kata,cinta tyme sekolah cinta monyet?
Tapi jangan disangka Cinta Monyet itulah akhirnya ke jinjang perkahwinan..
Dulu, gossip je..
Tapi kini? reality...
Mahu bukti?
Mari kita beramai2 hadirkan diri ke Walimatul Urus sahabat kita..
Siapa?
Halim & Hazirah
Apa yang perlu?
ialah ikhlas,dan sentiasa mencari keredhaan Allah..

LOKASI
Jom! Kita kasi gegar Majlis Perkahwinan mereka!

Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.. Insya Allah..~

13 comments:

attiqah azman.5 ghaza 06.aka attiq. said...

hua hua hua..

sahabatku mahu kahwen
kui3...

msh teringat zaman kt kls ghaza dolu2..
haha

wey.korang prnh ingat x aku ada dlm list adek beradek dlm abi wa ummi korang..
hak3..
aku br teringat time nak tulis ni..
sorri..

masa.

masa bwk kita pergi jauh.

masa buat seseorg berubah.

ila maradhatillah.

tahniah.

moga rmh tangga nabi dan para sahabat menjadi qudwah hasanah.

ate.lepeh ni boleh le buat baitul dakwah plak.insyaAllah.^_^

to ezi,
moga jadi isteri solehah.ummi yg comel lg solehah.muslimah pujaan suami yg solehah.suami kunci syurga bg yg sdh berkahwen.awak la tu..eheh.

to halim,
emm..
emm..
jaga kawan aku elok2.jadi suami mithali lg soleh.yg dpt bwk isteri ke syurga Allah.suami yg sabar.yg x tinggalkan surau/masjid/dakwah sbb isteri.yg dpt membentuk jiwa2 yg rindu Allah dan Rasullullah.

huhu..
uwaaa..
sudah mahu kahwen ka??
tertegak la satu lg masjid utk mengikut sunnah nabi Muhammad.suhanallah..

nnt tggu la aku mai ke dak..
hehe..

barakallahu fik!

sayang korang dunia akhirat!

*bnyk plak aku membebel.tp itu tanda aku sayang.ahaks~

tamak said...

halim2....
gataii...haha..
men2 je
pepehal pon..jge bini 2..

TOXICSNAIL said...

salam
uwaaa sudah mau berumah tangga da kawan aku ni
cepat sungguh masa berlalu
tringin sgt nk pegi tgk korg!xpe nnt aku tgk gak korg !
waiting my phone call nnt ye hoohh

(admin,pastikan post gmbr2 time kenduri nnt ye..utk tatapan kami yang jauh di perantaun ni huhu)

super admin said...

huhu.. yess.. Insyallah admin akan upload gmbr kenduri tu nnti.. Bwat sahabat2 yg berada di perantauan,jangan bersedih.. ramai lagi sahabat kita yang akan bernikah selepas HALIM&HAZIRAH. So,boleh la menghadirkn diri nnti yerr.. hehe

Anonymous said...

"ramai lagi sahabat kita yang akan bernikah selepas HALIM&HAZIRAH."

cm amek no giliran plak.hahah

ajizz said...

aku ambk giliran yg last2 dr korg kot..hehe

shairaazi said...

SUME YG DTG KENE BWK HADIAH. PALING CIKAI PON TV PLASMA 41".

Unknown said...

Kepala otak ko pandai... mana nk carik tv plasma.. aku bg exrension utk smbgkn TV plasma ke soket dinding boleh la.huhu

Anonymous said...

waa congratulations! ;D

shairaazi said...

idea ko menarik epul, pasni kt g gegar kilang tv. sorg beli satu part. 4 hrbln nnt pasang kt sane. ak sukerele bwk kple soket 3pin. ambik bhgn sume......

Hasrul said...

bgus2....korg beli sme 2..
aku beli batery engizer..
bgune bai..tok remote...

hidayah said...

congrate!

halim-hazirah.(h-h).emm..cm sepadan je.sy pn nak crik yg huruf h jugak la.ngee.. moga berbahagia hingga ke akhir hayat..

knapela buat awl..klu lambat skit msty sy bole pegi.

neway, tahniah.

Anonymous said...

Assalamu'alaikum

Tahniah halim-hazirah~
maaf sgt3 x dpt dtg. ku blk malaysia insya ALLAH 2/8
semua2 doakan last paper psychology 2/7

-hidayah ahmad